SELAMAT DATANG KE HCUBE SHOP

Pengedar/Pemborong/Stokis/Agen
Produk Kesihatan Kecantikan Dengan
Harga Murah Original

RETAIL +60133679024

BELIAN RUNCIT
1 KE 10 UNIT

SSM REGISTRATION AS0354878P

Kerjasama Anda Amat Dihargai
Untuk Serious Buyer Sahaja
hcubeshop@gmail.com
NO FUSSY BUYER
STRICTLY NO CALL

PENAFIAN/DISCLAIMER

The results can be vary between
people and there’s no permanent
result for this customers
Hasil berbeza bagi setiap individu
dan tiada hasil tetap untuk setiap pelangan

Dikuasakan oleh Blogger.

OVISPA RENDAM KAKI KURUS MURAH ORIGINAL REVIEW BERKESAN


OVISPA RENDAM KAKI KURUS MURAH ORIGINAL REVIEW BERKESAN
PENGEDAR/AGEN/STOKIS/BORONG
Bukan Fake Testimoni Review Kesan
Kelulusan KKM Promosi Online





KELEBIHAN DAN KEBAIKKAN OVI SPA RENDAM KAKI

OVISPA - KURUS RENDAM KAKI  menguruskan badan dengan membakar lemak badan yang berlebihan dan menyediakan penghidratan untuk kulit serta mengawal peredaran darah. 

OVISPA - KURUS RENDAM KAKI  membantu dalam meningkat metabolisme serta berkesan membuang toksin daripada badan untuk menjadikan menjadikan kulit lebih putih, lembut dan berseri.

OVISPA - KURUS RENDAM KAKI mengurangkan lemak tepu, mengecilkan bahagian pinggang, mengempiskan bahagian perut, melangsingkan bahagian tangan dan kaki, seterusnya mengembalikan bentuk badan yang sempurna. Kini anda boleh memakai apa sahaja dan bergaya dengan citarasa fesyen yang anda suka! 

OVISPA - KURUS RENDAM KAKI  dihasilkan untuk memudahkan proses tersebut dengan cara yang senang ,selamat dan selesa dengan kaedah yang lebih baik dan sihat daripada liposuction atau lain-lain pembedahan kosmetik.

OVISPA - KURUS RENDAM KAKI  kaya dengan protein Deep Sea Fish dan ekstrak Centella asiatica yang berfungsi untuk memulihkan serat elastin dan tisu kolagen dalam tubuh untuk hasil pemutihan kulit yang lebih lama. 


JOM CUBA OVISPA


SEDIAKAN AIR SUAM



KOYAK SACHET OVISPA


MASUKKAN 2 SUDU SLIMMING CREAM



GAULKAN SEKATA OVISPA


BEBOLA CRYSTAL OVISPA



TIMBANG BERAT SEBELUM



RENDAMKAN KAKI SELAMA 30 MIN


TIMBANG BERAT SELEPAS =)


OVISPA TERBAIKK!!



CARA PENGGUNAAN OVISPA RENDAM KAKI

1) Masukkan satu pek 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' foot Mix, dan 5g ( satu sudu teh ) Krim 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' ke dalam besen.

2) Masukkan air panas bersuhu sekurang-kurangnya 45 ° C. Air panas diperlukan untuk kesan yang lebih baik. Anda akan melihat pembentukan kristal-kristal kecil yang bulat semasa proses tersebut.

3) Letakkan kedua-dua kaki ke dalam besen di atas Kristal-kristal bulat tersebut. Satu gelombang haba boleh dirasai dari tapak kaki merebak ke seluruh badan.

4) Selepas 30 minit, lap kedua-dua kaki anda menggunakan tuala kering dan sapukan krim pelembab harian anda.


Nota: Berpeluh sedikit adalah biasa semasa proses tersebut. Jangan tambah air lebih panas jika ia sejuk sebelum waktu proses tamat untuk keberkesanan yang lebih baik.



FAKTA MENGENAI OVISPA KURUS RENDAM KAKI

1. Keselesaan Sama seperti sebuah Refleksologi Kaki Aromatik

'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' membentangkan kaedah menguruskan badan dengan cara baru yang paling selesa dan mewah. Selami dan menikmati kelonggaran yang hangat untuk spa kaki yang selesa semasa musim sejuk.

2. Keberkesanan Tinggi, Hasil yang Cepat

Jangan memandang rendah keberkesanannya ! 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' adalah gabungan rahsia bertindak pantas melalui titik meridian kaki dan juga meningkatkan metabolisma dalam badan! Keputusan adalah lebih cepat dan lebih mudah untuk dicapai daripada kaedah konvensional !

3. Tahap 5 Bintang  untuk Kesihatan dan Keselamatan

Tujuan utama untuk menguruskan badan adalah untuk menjadi sihat dan cantik. Dalam kebanyakan kes kesihatan lebih banyak berlaku dan tindak baik berlaku terutama apabila pil diet dimakan. 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' tidak akan memasuki perut, tidak akan mendatangkan mudarat dibahagian hati dan buah pinggang. Ia produk yang mesra dan layak diberi 5 Bintang penuh!

4. Kos berpatutan, Berkongsi adalah Keprihatinan

Satu mangkuk 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' boleh dikongsi antara pasangan suami dan isteri. Mereka boleh berkongsi samada satu tab atau bergilir-gilir, kedua-dua akan berkongsi keputusan yang sama. Berbaloi dengan sama nilai.

5. Mudah dengan 2 dalam 1 - Slimming & Whitening

Membaca buku dan mendengar muzik sambil menikmati spa kecantikan 2 dalam 1. Ia amat mudah dan tidak akan menganggu rutin harian anda! Hanya ingat untuk menyapu losyen pelembab selepas penggunaan 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI'dan akan secara beransur-ansur melihat kesan perubahan dalam diri anda!





ISI KANDUNGAN OVISPA RENDAM KAKI KURUS

Nuciferine , catechin dan Gynostemma mengaktifkan enzim lipase dan mempercepatkan peredaran mikro kulit dan proses vena varikos ditingkatkan melalui kapilari darah untuk kesan peredaran darah yang stabil.

Kafein silane adalah ejen aktif yang merangsang pertumbuhan semula enzim lipase , agar menghalang perkembangan sel-sel lemak dan mengubah lemak badan yang berlebihan kepada asid lemak bebas yang kemudiannya akan dikeluarkan dari badan melalui peredaran cecair.

Protein ikan laut diperlukan untuk merangsang pertumbuhan fibroblast dan tisu penghubung semula serta melindungi serat elastik dan tisu kolagen.

Centella asiatica menghasilkan serat elastik baru dan kolagen serta meningkatkan penjanaan semula tisu penghubung .

L- asid askorbik menghalang pengeluaran melanin dan mengurangkan pigmentasi untuk kulit yang lebih cerah putih.

Vitamin C derivatif menghalang penghasilan melanin dan menghapuskan melanin agar menghasilkan kulit yang lebih cerah.

Licorice menghalang pengeluaran melanin dan mengurangkan pigmentasi untuk kulit yang lebih cerah dan putih.

Intipati Mulberry menghalang pengeluaran melanin dan mengurangkan pigmentasi untuk kulit yang lebih cerah dan putih.

Bahan Arbutin menghalang pengeluaran melanin dan mengurangkan pigmentasi untuk kulit yang lebih cerah dan putih.


SOALAN LAZIM MENGENAI 
OVISPA KURUS RENDAM KAKI

1) Rendam kaki, kurus seluruh badan? betul ke?

Ovispa membantu dalam meningkat metabolisme tubuh badan seseorang serta berkesan membuang toksin dan membakar lemak yang berlebihan. Dengan peningkatan metabolisme,peredaran darah akan menjadi lebih lancar seterusnya mengurangkan lemak tepu, mengecilkan bahagian pinggang, mengempiskan bahagian perut, melangsingkan bahagian tangan dan kaki, seterusnya mengembalikan bentuk badan yang sempurna.

Melalui tindakan sel meridian bahan aktif semulajadi seperti asid L- askorbik , Vitamin C , ekstrak Licorice, ekstrak Mulberry, Arbutin dan tumbuhan asas yang lain sebagai bertindak sebagai agen pemutihan kulit untuk memusnahkan dan menghalang pengeluaran melanin kulit untuk kulit yang lebih cerah dan bersinar.Protein Deep Sea Fish dan ekstrak Centella asiatica yang berfungsi untuk memulihkan serat elastin dan tisu kolagen dalam tubuh untuk hasil pemutihan kulit yang lebih lama.

2) Cara penggunaan ovispa ?

i) Masukkan satu pek 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' foot Mix, dan 5g ( satu sudu teh ) Krim 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' ke dalam besen.

ii) Masukkan air panas bersuhu sekurang-kurangnya 45 Celcius. Air panas diperlukan untuk kesan yang lebih baik. Anda akan melihat pembentukan kristal-kristal kecil yang bulat semasa proses tersebut.

iii) Letakkan kedua-dua kaki ke dalam besen di atas Kristal-kristal bulat tersebut. Satu gelombang haba boleh dirasai dari tapak kaki merebak ke seluruh badan.

iv) Selepas 30 minit, lap kedua-dua kaki anda menggunakan tuala kering dan sapukan krim pelembab harian anda.

Nota: Berpeluh sedikit adalah biasa semasa proses tersebut. Jangan tambah air lebih panas jika ia sejuk sebelum waktu proses tamat untuk keberkesanan yang lebih baik.

3) Berapa hari pengguaan yang di sarankan?

Satu hari satu sachet untuk 30 hari tempoh percubaan!, namun begitu kesan penurunan berat bedan boleh dilihat selepas 10 hari penggunaan ovispa.

4) Bau Ovispa macam mana?

Ovispa berbau seperti herba kerana rumusan semulajadi herba-herba terpilih untuk tindak balas metabolisme yang hebat!

5) Perbezaan Ovispa dengan produk kurus yang lain?

Ovispa berbeza dengan produk yang lain dengan merangsangkan tindak balas metabolisme badan. Ovispa mampu merangsang dan meningkatkan metabolisma tubuh badan seseorang dengan rangsangan refleksology melalui kaki sehingga ke seluruh tubuh badan. Peningkatan metabolisme akan menyebabkan peredaran darah semakin lancar dan berkesan membuang toksin dan membakar lemak berlebihan.

6) Selamat ke? ada KKM ke? kulit sensitif boleh guna?

Ovispa di formulasi dari bahan-bahan semulajadi dan telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia dengan no rujukan NOT140603334K /NOT140603333K

Bagi mereka yang mempunyai kulit sensitif adalah disarankan mencuba 1 sachet dahulu untuk melihat tindak balas keseluruhan badan, kerana ovispa tidak memberi kesan sampingan. Namun begitu adalah dinasihatkan untuk mereka yang ingin menggunakan ovispa tidak mempunyai sebarang luka atau kudis di bahagian kaki untuk mengelakan sakit berlarutan.

7) Ibu mengandung & menyusukan anak boleh guna ?

Ovispa tidak digalakan bagi wanita hamil namun boleh digunakan bagi wanita yang sedang menyusukan anak.

8) Masa yang terbaik guna opasnow utk dapatkan hasil yang lebih baik

Masa terbaik untuk rawatan ovispa adalah pada waktu malam sebelum tidur kerana:

i) Badan terasa ringan selepas rawatan ovispa
ii) Hilang sakit kepala dan stress( tekanan)
iii) Badan segar dan dapat menikmati tidur yang lena!

9) Adakah berat badan akan bertambah semula selepas berhenti guna ovispa?

Berat badan tidak akan bertambah selepas berhenti menggunakan ovispa namun Kami menasihati supaya mengamalkan gaya hidup yang sihat serta makan makanan yang seimbang untuk mengekalkan berat badan yang ideal.

10) Adakah perlu bersenaman?

Walaupun tanpa bersenam juga akan berkesan, tapi kami mencadangkan sis bersenam juga kerana senaman amat penting untuk menjamin kesihatan yang baik dan boleh mengamalkan rawatan ovispa juga.

TESTIMONI OVISPA
RENDAM KAKI KURUS











Disclaimer: The results can be vary between people and there’s no permanent result for this customers

Stok Memang Laju.!!

Laku Keras.!!

Poslaju Setiap Hari..!!




Kalau Anda Bank In Sebelum Pukul 12.00 Tengahari,

Penghantaran Akan Dibuat Pada Hari Yang Sama

Akan Sampai Pada Anda


Paling Lewat 2 HARI Bekerja Untuk Sem. Msia

4 HARI Untuk Sabah & Sarawak

Kami Akan Beri Tracking Number 

Selepas Postage



Kepada Pelanggan


PRIVASI ANDA KEUTAMAAN KAMI!!

Bungkusan Dibalut Rapi & 

Hanya Ditulis "Produk Kesihatan"



HQ AKAN NAIKKAN KE HARGA 

ASAL BILA-BILA MASA SAHAJA


DAPATKAN HARGA

PROMOSI SEKARANG!!

Dari Pengedar Sah

OVISPA RENDAM KAKI KURUS





CARA PEMBELIAN

1) Bank In Ke Akaun Biz Partner Saya:


Bank: Maybank
Penama: Nurul Najihah Bt. Ilias
No Akaun: 512400507733

Bank: CIMB Bank
Penama: Nurul Najihah Bt. Ilias
No Akaun: 7602361624


Sebarang Pertanyaan dan Tempahan

Hubungi Kami di SMS/WHATSAPP



OVISPA KE 0104290499

OVISPA KE 0104290499



Cash On Delivery (COD)

COD area Lembah Klang, Kuala Lumpur (KL), 
Petaling Jaya (PJ), CHERAS, AMPANG, SELAYANG,
WANGSA MAJU dan GOMBAK.
Poslaju ke Tempat Lain.


DIJAMIN ORIGINAL KERANA KAMI SEDIA MENGHANTAR SERTA MEMBUAT 

BAYARAN MASA TERIMA BARANG



Untuk Mendapatkan

OVISPA RENDAM KAKI KURUS


Harga Promosi

RM79.00 SM
RM85.00 SS


FREE POSTAGE

BORONG MIN 10 UNIT

============================

TERIMA KASIH

TERMA DAN SYARAT
SILA BACA TERLEBIH DAHULU

TESTIMONI SERVIS KAMI

TRACKING POSLAJU

Facebook Page: HCube Shop
Instagram: HCube Shop

============================


Terima kasih kerana membaca OVISPA RENDAM KAKI KURUS MURAH ORIGINAL REVIEW BERKESAN.
0 Komentar untuk "OVISPA RENDAM KAKI KURUS MURAH ORIGINAL REVIEW BERKESAN"

Back To Top